پخش زنده
امروز: -
تیم سه نفره جودوی ایران بامداد امروز (یکشنبه 16 خرداد) راهی کمپ تمرینی بلاروس شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون جودو و کوراش؛ تیم سه نفره جودوی ایران به همراه نصرت خان ولی اف سرمربی ازبکستانی تیم ملی و محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی بامداد امروز راهی بلاروس شد تا اردوی آماده سازی خود را به مدت یک هفته در کمپ بین المللی این کشور برگزار کند.