دبیر ستاد حقوق بشر عازم برزیل شد
دبیر ستاد حقوق بشر در راس هیئتی برای انجام گفتگوهای حقوق بشری و قضایی عازم برزیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر محمد جواد لاریجانی با دعوت رسمی طرف برزیلی در راس هیئتی به منظور انجام گفتگوهای حقوق بشری و قضایی عازم برزیل شد.
در این سفر، دکتر خدائیان معاون حقوقی قوه قضائیه و غریب آبادی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر نیز دکتر لاریجانی را همراهی می کنند.