وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به منظور توسعه همکاری های بهداشتی و درمانی و به دعوت وزیر بهداشت الجزایر صبح امروز عازم این کشور شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر دو روزه خود به الجزایر ضمن ملاقات با رئیس مجلس سنای این کشور؛ تفاهم نامه همکاری در زمینه محصولات و تجهیزات پزشکی و همچنین یادداشت تفاهم همکاری ای بهداشتی و تفاهم نامه بین انستیتو پاستور دو کشور ایران و الجزایر را امضا می کند.
بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی نیز از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این سفر است.