مصرف برق از ابتدای سال تاکنون در هرمزگان ۱۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در این مدت مصرف برق در هرمزگان به ۸۵۰ هزار و ۸۵۵ مگاوات در ساعت رسید. محمد ذاکری افزود: اوج مصرف امسال ۲۰ اردیبهشت با مصرف برق با ۱۲ درصد افزایش و مصرف هزار و ۷۱۴ مگاوات برق بود وی گرما هوا و افزایش مشترکان را از عوامل افزایش مصرف برق در استان اعلام کرد. ساعت اوج مصرف برق ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳ است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با مدیریت مصرف و صرفه جویی پیک بار استان تا هزار و ۹۵۰ مگاوات، تابستان امسال بدون خاموشی سپری میشود. محمد ذاکری گفت:: مشترک هایی که در ساعت اوج مصرف برق مصرفشان صفر یا بهینه باشد به همان اندازه بهای برقشان بخشوده میشود. هرمزگان ۶۳۰ هزار مشترک برق دارد.