آب منازل تعدادی از مشترکان بیرجندی فردا به مدت 3 ساعت قطع خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان در اطلاعیه ای اعلام کرد برای توسعه شبکه توزیع آب، فردا از ساعت 9 تا 12 آب خیابانهای امامت 47 و فرعی ها و کوچه های سپیده فرد، حد فاصل سپیده ا تا 13، قطع خواهد بود.
شرکت آب و فاضلاب از مشترکان این مناطق خواست ضمن پیش بینی تمهیدات لازم، از برداشت و ذخیره بی رویه آب خودداری کنند.