کشف ۳۵۰ کیلو تریاک و حشیش در یزد
جانشین انتظامی استان از کشف ۳۵۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد ، هنگام کنترل خودروهای عبوری، ۳ دستگاه کامیون را که از شرق کشور عازم تهران بودند، برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها ۳۵۰ کیلو مواد مخدر شامل ۱۹۸ کیلو تریاک و ۱۵۲ کیلوگرم حشیش کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت : در این زمینه ۵ قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند . سوداگران مرگ روانه زندان شدند.