• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۹۷۶۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
اردبیل » اجتماعی
براساس محدودیت های کرونایی؛

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان در فرمانداری اردبیل

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان جهت خدمات پزشکی و سایر خدمات ضروری در فرمانداری اردبیل صادر می شود.

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان در فرمانداری اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان جهت خدمات پزشکی و سایر خدمات ضروری در فرمانداری اردبیل بارعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.
فرماندار اردبیل گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای سفر به شهرهایی که در وضعیت نارنجی هستند باید از طریق فرمانداری مجوز تردد صادر شود که در فرمانداری اردبیل هم درخواستهای همشریان هر روز دریافت و پس از بررسی در کمتر از چند ساعت به افراد واجد شرایط مجوز تردد صادر می شود.
امامی یگانه از مردم خواست برای موارد ضروری از جمله امورات پزشکی و قضایی برای دریافت مجوز مراجعه کنند و از مراجعات غیرضروری خوداری کنند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
محدودیت های تردد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
..
من همین امروز ۱۶/۱/۱۴۰۰رفتم فرمانداری مجوز بگیرم.. اومدم اردبیل اینجا جراحی کردم قادر به رانندگی نیستم پلاکم تهرانه ..گفتن هنوز بلا تکلیفیم وموندنت هیچ مشکلی نداره ..اگه جریمه بشم بپای کی هست گفت هنوز جریمه نداریم نترس ...
من از اردبیل به تهران میخوام برم از کی مجوز بکیرم
بنابراعلام ساعت ثبت نام از 15 به بعد بعبارت دیگر یعنی یک روز قبل از سفر، اگه کسی کاری ضروری و یا اداری و .... داشته باشد و بخواهد قبل از ساعت اعلامی برود تکلیفش چیست.
با سلام اصلا مجوز بين استاني براي اردبيل تعريف نشده هيچ اطلاعاتي مبني بر گرفتن مجوز تردد در استان اردبيل وجود ندارد لطفا رسيدگي كنيد واقعا چقدر بايد صبركنيم تا كرونا تموم بشه به كارو زندگيمون برسيم.اگه با وسيله نقليه عمومي بريم استانهاي ديگه يعني كرونا نميگيريم اين طوري كه بدتره تو يه اتوبوس ٤٥نفر از خانواده هاي مختلف هستن امكان ابتلا كه بيشتراز ماشين شخصي خودمونه
بنده چون پلاک ماشینم تهرانه ومن در اردبیل سکونت دارم لذا برای تنظیم سند ماشین مجبورم به هشتگرد بروم ایا مجوز صادر میکنن در ظمن برای ۳ شنبه ساعت ۱۲ قرار محضری داریم با فروشنده
من واقعا متاسفم برای این سایت فرمانداری اردبیل که یه شماره تلفن برای رسیدگی به کار ارباب رجوع نذاشته
تو قسمت نظر سنجی سایت هم گزینه افتضاح و اضافه کنین
عملکردتون افتضاحه
وظیفتون رسیدگی به کارای مردمه فقط میپیچونین
من نمیدونم کدوم احمقی رفت و امد با اتوبوس و ازاد گذاشته اونوقت با ماشین خودم نمیتونم برم پی بد بختیام
امروز مورخه ۱۴۰۰/۴/۲۸ برای معالجه فرزندم می‌خوام ببرم تبریز.مجوز صادر نمیکنید این عدم مسوولیت مسولین را به کدام مسوول باید بگی.بخدا ملتو اذیت میکنید
متن میخوام برم تبریز از کجا مجوز بگیرم
نماز عید قربان برگزار میشه ولی برای کار ضروری نمیتونیم به سفر بریم واقعا که مرگ بر شما مرگ بر تصمیم گیری کننده ها خدا همتون را با خاک یکسان کنه انشاا...
من برای شیمی درمانی باید برم رشت و کانلا ضروریه
میگن برای برگ وردد از ساعت ۳ الی ۶ بعد از ظهز بلید ثبت نام کنیم
الان کل سامانه قطعه و کار نمیکنه
این وسط واقعا تکلیف ما چیست؟
اصلا کسی هستش جوابگو باشه
سلام... من روز جمعه باید تهران بستری بشم بیمارستان هاشمی نژاد و روز شنبه عمل سنگینی کلیه دارم و اورژانسیه.... تکلیف ما این وسط چیه؟؟ همینجوری فقط میگن راهارو ببندین اصلا فکر نمیکنن
سلام...
من روز شنبه باید بیمارستان هاشمی نژاد تهران جراحی بشم و روز جمعه برگ بستری دارم... بخاطر اذیت کلیه م نمیتونم با اتوبوس برم و داخل تهران هم نیاز به ماشین دارم تکلیف ما چیه؟؟؟
خاک تو سرتون با این سامانه .اردبیل هست دیگه
آقا مردم رو بلاتکلیف نزارید سایت خرابه
خاک بر سر مسئولین استان اردبیل. خاک بر سر فرماندار و استاندار اردبیل. ۲ روزه میخوام یه مجوز بگیرم برم بیمارستان نمیتونم. لعنت به امواتشان. خدا ازتون نگذره
سایت خرابه کسی نیست رسیدگی کنه
سلام و عرض ادب
جسارتا سامانه ثبت نام برای مجوز تردد در دسترس نیست،
الان تکلیف چی هست؟!
برای کار ضرورری نیاز به مجوز تردد هست!!!
سلام الان من شنبه ۱۰ مهر باید برم دکتر تبریز سایت د حال به روز رسانی است چه کار کنم
سلام سایت بستس چیکار کنیم ؟
چرا نوشته سایت دردست طراحی؟؟؟
نظر شما
آخرین اخبار
احداث سه هزار و چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکن در شهرهای امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی
تجدید میثاق عاشقان حسینی در مهاباد
نذری متفاوت در فصل همدلی با حسین (ع) در اصفهان
لالایی مادرانه به یادکوچک‌ترین شهیدکربلا
اجتماعات شبانه مردم بیرجند در شب‌های محرم، شور دیگری دارد
احیای سنت محرمی «واملوپزان» در دیباج دامغان
نبود سالن اختصاصی مهمترین مشکل ورزشکاران رشته سنگنوردی
مراسم تشییع پیکر رهبر شهید باید با شکوه و عزت برگزار شود
آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
تلاش کشاورزان قزوینی برای تأمین ۳۰۰ هزار تن دانه طلایی
سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیاردی در طرح‌های بیع متقابل آبفای استان
بازتاب درخشش تیم ملی فوتبال در بازی مقابل بلژیک در رسانه‌ها و شخصیت‌های فوتبالی خارجی
پیش بینی جوی آرام و صاف برای آسمان لرستان
قوه قضائیه؛ نگهبان حقوق مستضعفان و سپر بلای ملت ایران است
مردمی بودن، اولویت برنامه‌های امسال هفته قوه قضاییه است
لزوم تقویت اشتراکات فرهنگی تایباد و هرات افغانستان
برخورد با فساد مالی، اداری و رشوه خواری در سیستان و بلوچستان
تامین تجهیزات ورزشی۲۰۰۰ مدرسه دولتی استان
صد و سیزدهمین شب حضور کردستانی‌ها در سنگر خیابان
تسهیل تردد زائران با همراه داشتن اسناد بین المللی
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
عراقچی: برخی دارایی‌های مسدودشده ایران آزاد شدند
مذاکرات چهارجانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان
ونس: پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران انجام شده است
واریز حقوق بازنشستگان تا پایان امروز تکمیل می‌شود
نرخ طلا، سکه و نقره در بازار مشهد / یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
قرعه‌کشی ایران‌خودرو امروز برگزار می‌شود
عرضه کوله اضطراری در تهران
تساوی ارزشمند فوتبال ایران مقابل بلژیک
مودیان نگران نباشند؛ مهلت ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی تمدید خواهد شد
بیانیه مشترک قطر و پاکستان درباره مذاکرات سوئیس
مورینیو: بیرانوند باید در تیم‌های بزرگ اروپایی باشد
نشست وزیران خارجه مصر، ترکیه، عربستان و پاکستان در قاهره
البرز آماده برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا
نتایج مرحله نخست آزمون حفظ تخصصی قرآن اعلام شد
رسانه عبری: اسرائیل بار دیگر تسلیم شروط ایران شد
قطعی سامانه اینترنتی برخی بانک‌ها و بلوکه شدن پول مردم  (۲۷ نظر)
فرمانده قرارگاه خاتم‌: شهید پاکپور معمار تحولات عملیاتی بود  (۱۸ نظر)
یارانه خرداد ماه دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد  (۷ نظر)
پرواز پراید بر فراز بام یک منزل مسکونی  (۴ نظر)
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء: تنگه هرمز بسته خواهد شد  (۳ نظر)
نتایج وام ۷۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری اعلام شد  (۲ نظر)
واکنش بقایی به نفاق و ریاکاری وزیر خارجه فرانسه  (۱ نظر)
مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) ماه محرم ۱۴۰۵ _ استان‌ها ۳  (۱ نظر)
ترخیص مواد اولیه تولید داروی دیابتی با ورود دادستانی تهران  (۱ نظر)
ورود هیئت مذاکره کننده ایران به سوئیس  (۱ نظر)
نخستین شب مراسم عزاداری محرم در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب  (۱ نظر)
عارف: مردم بیش از خود گرانی، تحت فشار روانی آن هستند  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، اینفانتینو: نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق را دیدیم  (۱ نظر)
آسمانی شدن مادر شهید والامقام اشتیاقی در مِشکان شهرستان نی ریز  (۱ نظر)
آغاز عملیات عمرانی شهر گوزلدره با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی  (۱ نظر)