پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: شیفت بندیای که در ماه رمضان برای نانواییهای استان اعمال شده بود از امروز منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ؛ اسماعیل محمودآبادی با اشاره به اینکه در تامین کالاهای اساسی در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: تنها مشکل صفهای طولانی تشکیل شده در نانوایی هاست که از امروز برای حل این مشکل تدابیری اندیشیده شد.
وی افزود: از امروز قرار بر این شد تا نانواییها در سه شیفت صبح، ظهر و عصر فعالیت داشته باشند.
محمودآبادی ادامه داد: در بجنورد ۶۰ نانوایی کشیک فعالیت خواهند کرد و در سایر شهرها نیز تعداد نانواییهای کشیک در کارگروههای ذی ربط مشخص خواهد شد.
وی اظهار کرد: به هر نانوایی سه کیسه آرد مازاد تعلق میگیرد و تا زمانی که مشتری جلوی در نانوایی است، نان پخت میشود.
محمودآبادی افزود: تعطیلی نانواییها نیز لغو شده و نانواییها در تمام طول هفته فعالیت میکنند.
وی بیان کرد: نانواییهای آزادپز نیز تا ساعت ۱۲ شب پخت نان را انجام میدهند.
وی تاکید کرد: صفهای طولانی در نانواییها طی یکی دو روز آینده شکسته خواهد شد و به روال عادی باز خواهد گشت.