پخش زنده
امروز: -
گلعلی بابایی، حسین بهزاد و محمود بابایی یادداشت مشترکی را درباره این روزهای جنگ و راهپیمایی روز قدس منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در آستانه روز جهانی قدس جمعی از نویسندگان در دلنوشته های خود ، به دعوت از مردم انقلابی و آحاد مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس مشارکت کردند .
گلعلی بابایی ، حسین بهزاد و محمود بابایی در یادداشت مشترک خود نوشتند :
🔹 «٢٨خرداد١٣٦١، سوریه؛ اردوگاه زبدانی، فرازى از خطابه حاج أحمد متوسلیان؛ فرمانده قواى محمدرسول ألله (ص):
🔹 «.. حضور ما در جبهه مدیترانه، امرى صورى و نمادین نیست، بلکه عمل هم درپى دارد. با إسرائیل وارد نبرد خواهیم شد؛ هر که مرد این راه است، بسم ألله... هر که نیست، خداحافظ!
... ما به یارى خدا و با درس هایى که از جنگ با صدام آموختهایم، تک تک شهرها و روستاهاى محاصره شده واشغال شده لبنان و فلسطین را، با محاصره جنایتکاران صهیونی، آزاد خواهیم کرد و از آنان هزاران اسیر خواهیم گرفت، تا همگان بدانند، جندألله نه به إتکاى بمب وتوپ و موشک، بلکه به اتکاى ایمانش است که مى جنگد!»
🔹اکنون که این رؤیاى شکوهمند سردار "نبرد إلى بیت ألمقدس"، توسط ملت سلحشور و رزمندگان قهرمان ایران زمین، در شرف تحقق است، همگی ما با حضور شکوهمند خود در "راهپیمایی روز قدس"، یاری رسان مردم ستم دیده فلسطین باشیم.