پخش زنده
امروز: -
معاون امور استانهای سازمان صداوسیما، در کرمان، با بیان اینکه حضور مردم در کف خیابانها و میدانها، زمینه ساز شکست هژمونی آمریکا در جهان شده است، گفت: امروز شبکههای تلویزیونی ۲۴ ساعته توسط مردم فتح شدهاند و رسانههای معاند با دروغ و فریب نتوانستهاند در این جنگ ترکیبی تأثیر بگذارند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، علیرضا کیخا در جمع مدیران رسانه استانی استات کرمان، با اشاره به ابعاد «جنگ رمضان» و نقش رسانه ملی و شبکههای استانی در این عرصه، اظهار داشت: آنچه امروز در میدان مشاهده می شود، تبلور حضور آگاهانه مردم در کنار اقتدار و توان موشکی ایران اسلامی است که هژمونی استکبار جهانی را با شکست مواجه کرده است.
وی افزود: مردم با حضور خود در صحنه، شبکههای خبری را به تصرف ۲۴ ساعته خود درآوردهاند؛ این یک فتح بی سابقه در عرصه رسانه ایست که نقش رسانههای استانی در انعکاس آن بسیار پررنگ میباشد.
کیخا با اشاره به عملکرد رسانههای معاند در جنگ ترکیبی اخیر، خاطرنشان کرد: دروغ، فریب و شایعه پراکنی، کارکرد اصلی این رسانه هاست، اما مردم این میدان هوشمندانه فریب این جریانها را نخوردند.
معاون امور استانهای صداوسیما، انعکاس برنامههای استانی با حضور استانداران در آنتن شبکه خبر را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این رویکرد نشاندهنده ظرفیتهای بالای استانها در عرصههای مختلف است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با مرور سیر تاریخی کشور از دوران دفاع مقدس تاکنون، نقش استان کرمان در جنگ تحمیلی را برجسته و حائز اهمیت خواند و تأکید کرد: امروز باید دوران پساجنگ نیز مورد توجه قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی دقیق انجام شود.
کیخا همچنین ابعاد مختلف ارتباط ایران مقتدر با کشورهای منطقه و غرب را تبیین کرد و اظهار داشت: حمایت اخیر کشورهای مختلف و مردم آنها از مواضع جمهوری اسلامی ایران، نشاندهنده جایگاه محوری ایران در معادلات منطقهای و جهانی است.
عماد محمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، در این دیدار از زحمات بیوقفه همکاران ستاد و مرکز کرمان قدردانی کرد.
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و انجام اقدامات سازنده برای پرداختن به ابعاد مختلف جنگ تحمیلی رمضان از تولید برنامههای فاخر و مستندات تلویزیونی در دوران پس از جنگ خبر داد.