پخش زنده
امروز: -
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در سال ۱۴۰۵ وام ودیعه مسکن در مرکز استان زنجان به ۲۸۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ سعید شاهین فر با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۵، افزایش تسهیلات ودیعه مسکن ابلاغ شده است، گفت: وام ودیعه مسکن در مرکز استان زنجان به ۲۸۰ میلیون تومان افزایش یافته و دیگر شهرستانها به ۱۸۵ میلیون و در روستاها هم به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه دولت حمایت لازم از مستاجرین را جزو برنامههای مهم و اولویت دار خود قرار داده است، افزود: وام ودیعه به مستاجران و اقشار آسیبپذیر اختصاص مییابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به مراحل ثبتنام وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۵ اشاره کرد و گفت: برای ثبتنام در طرح وام ودیعه مسکن، متقاضیان باید به سامانه «saman.mrud.ir» مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید مشخصات فردی خود را در درج کرده و افزودن افراد تحت تکفل (در صورت لزوم)، تایید اطلاعات و تکمیل ثبتنام آخرین مرحله میباشد.
شاهین فر ادامه داد: پس از تکمیل ثبتنام، متقاضیان باید مدارک لازم را به بانکهای مربوطه ارائه دهند تا فرآیند دریافت وام نهایی شود.
وی، افزود: متقاضیان دریافت وام ودیعه باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجارهنامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری باشند.