پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۷ درصدی کشفیات در دو ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رضا علی بخشی گفت: با توجه به شرایط کشور و حملات دشمن صهیونی آمریکایی و به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان از ابتدای سال به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران انتظامی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۲۲۱سارق را دستگیر و تعداد ۴۱۰ فقره انواع سرقت را کشف کنند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷ درصدی همراه بوده است.
سرهنگ رضا علی بخشی گفت: در راستای امنیت محله محور ۲۴۸ نفر خرده فروش و ۳۷۵ نفر معتاد متجاهر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.
وی افزود: ۱۵ قبضه انواع سلاح و مهمات در این مدت که افزایش ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است از دیگر توفیقات ماموران انتظامی در این مدت بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان گفت: پلیس علاوه بر تامین امنیت میادین در ایام جنگ رمضان، با جدیت طرحهای امنیت محله محور را با هدف کاهش جرایم، اسیبها و افزایش احساس امنیت به صورت محله به محله به اجرا در خواهد آورد.