پخش زنده
امروز: -
همایش خانه علوی و کوثر فاطمی با هدف تجلیل از خانوادههای پرجمعیت در گرمسار برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ اقدس فریدون مدیر حوزه علمیه فاطمیه شهرستان گرمسار به اهداف برگزاری این همایش گفت: تبیین جایگاه خانواده در جامعه و ایجاد روحیه و معرفی خانوادههای موفق در حوزه فرزند آوری و و جوانی جمعیت از اهداف این همایش بود.
حجت الاسلام محمد مسلم وافی از کارشناسان حوزه جمعیت کشور به ایجاد بسترهایی برای افزایش فرزند آوری با توجه به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: توجه به پرداختن مشوقها میتواند در شکل گیری خانوادههای پرجمعیت موثر باشد و مسئولان نیز باید قوانین حوزه جوانی جمعیت را رعایت کنند.
در این مراسم از ۵ خانواده پرجمعیت گرمساری نیز تجلیل شد.