پخش زنده
امروز: -
مطالبات ۱۲۲ میلیارد تومانی پیمانکاران و مشاوران دانشگاه بیرجند در سال ۱۴۰۴ به طور کامل پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه بیرجند با اشاره به شرایط کشور گفت: با وجود محدودیتهای مالی، با تلاش مجموعه دانشگاه توانستیم همه تعهدات مالی را به طور کامل پرداخت کنیم.
خراشادیزاده افزود: مجموع پرداختیهای سال ۱۴۰۴ به رقم ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است که از این میزان، ۱۱۹ میلیارد تومان مربوط به مطالبات پیمانکاران و ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مشاوران اختصاص یافته است.
وی تحقق این اقدام را نشانهای از انضباط مالی و رویکرد مسئولانه دانشگاه در قبال طرفهای قرارداد عنوان کرد و گفت: تلاش ما همواره بر این است که ضمن صیانت از منابع دانشگاه، پیمانکاران و مشاورانی که در پیشبرد طرحها و پروژههای دانشگاه نقش مهمی دارند، با کمترین تأخیر مطالبات خود را دریافت کنند.