پخش زنده
امروز: -
تاکنون ۷۰ درصد از دانش آموزان در هرمزگان معادل ۳۲۰ هزار تَن برای دریافت کتابهای درسی نام نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس؛ معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام نویسی برای میان پایهها از اول اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان خرداد ادامه دارد.
حسن جراره افزود: نام نویسی کتابهای درسی پایههای ورودی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هم، از هفتم تیر آغاز میشود و تا پایان شهریور ادامه دارد.
وی گفت: دانش آموزان برای نام نویسی میتوانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: قدردانی از دانش آموزان بازمانده دبستان شجره طیبه میناب
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان در صورت وجود هرگونه مشکل در روند نام نویسی میتوانند به مدرسه مربوطه مراجعه کنند.
جراره افزود: قیمت پشت جلد کتاب تعیین کننده است و والدین از پرداخت هزینه اضافی خودداری کنند.
در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۵۲ هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل میشوند.