پخش زنده
امروز: -
هدر رفت آب در خراسان جنوبی به دلیل فرسودگی شبکهها ۲۲.۸ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با بیان اینکه برای جلوگیری از هدر رفت آب در تأسیسات آبی تعدادی طرح در سال گذشته اجرایی شده افزود: اصلاح شبکه توزیع به مقدار ۱۱۴ کیلومتر از جمله طرح های اجرا شده در سال گذشته برای جلوگیری از هدر رفت آب بوده است.
توکلی افزود: نوسازی انشعابات فرسوده و دارای نشت به مقدار ۵ هزار و ۷۸۱ رشته نیز از ديگر طرحهای اجرا شده در سال گذشته است.
وی همچنین از نشت یابی شبکه توزیع و انشعابات به مقدار ۴۹۵ کیلومتر برای جلوگیری از هدر رفت آب در تاسیسات در استان خبر داد.