پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفهای سیم و کابل برق و اعتراف آنان به ۱۳۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، سردار سیدموسی حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شاهرود، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود رد پای ۵ سارق حرفهای را شناسایی کردند.
وی افزود: پلیس با هماهنگی لازم در چند عملیات، موفق شد تمام اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری سیم و کابل و تجهیزات انتقال برق از آنان کشف کند.
سردار حسینی از اعتراف سارقان به ۱۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق از شهرستان شاهرود و استانهای همجوار خبر داد و گفت: ۳ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.