پخش زنده
امروز: -
مراسم عمامه گذاری ۱۰ طلبه بشاگرد در خمینی شهر شهرستان بشاگرد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس؛ آیت الله محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: حضور در میدانهای شبانه را تا پیروزی کامل کشورمان ادامه دهند.
آیت الله محسن ابراهیمی نماینده خبرگان رهبری هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۲۰ درصد از طلاب استان و فعالان حوزه دین و فرهنگ و تبلیغ استان در شهرستان بشاگرد تربیت شده است.
بیشتر بخوانید؛ مراسم عمامه گذاری ۶۰ نفر از طلاب هرمزگان
حجت السلام سید محسن مومنی مدیر کمیته امداد بشاگرد گفت: از سال ۷۶ حوزه علمیه بشاگرد با ۵ طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به بیش از ۸۰۰ طلبه رسیده است.