پخش زنده
امروز: -
ساختمان پلیس راه کهورستان بندرخمیر به لار استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فرماندار شهرستان خمیر گفت: این ساختمان یک طبقه با زیربنای ۴۳۰ مترمربع و سه هزار متر محوطه ساخته شده است.
مراد زرهی افزود: این ساختمان در مدت سه سال با اعتبار بیش از ۲۸ میلیار تومان ساخته شده است.
بیشتربخوانید:بهره برداری از ۹ طرح ورزشی و عمرانی در بندرعباس