پخش زنده
امروز: -
معاون تربیتبدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از برنامهریزی لازم به منظور حضور دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در رقابتهای بینالمللی ژیمنازیاد زیر ۱۸ سال خبر داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، محمدجعفری با اشاره به برنامههای ورزشی دانشآموزان کشور گفت: از مهرماه سالگذشته دستورالعمل برگزاری مسابقات، جشنوارهها و فعالیتهای ورزشی دانشآموزی و فرهنگیان به استانها ابلاغ و مسابقات از سطح مدارس آغاز شد، اما به دلیل شرایط خاص کشور، بسیاری از استانها موفق به برگزاری مسابقات استانی نشدند.
وی افزود: برنامه برگزاری مسابقات کشوری در برخی رشتهها برای شهریور تدوین شده و در صورت فراهم شدن شرایط، اجرا خواهد شد.