پخش زنده
امروز: -
رئیس جمعیت هلالاحمر فردوس از انجام عملیات موفق نجات در ارتفاع توسط نجاتگران هلالاحمر فردوس در شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، رئیس جمعیت هلالاحمر فردوس گفت: در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه، ۲۳ خرداد ماه در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، وقوع حادثه برای یک نفر از کارگران در یکی از کارخانههای شهرک صنعتی فردوس و گرفتار شدن وی در ارتفاع حاصل شد.
ظهیری افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات هلالاحمر از پایگاه باغستان به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته وی نجاتگران پس از ارزیابی صحنه و با بهکارگیری تجهیزات تخصصی امداد و نجات در ارتفاع، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و پس از انجام اقدامات لازم برای تثبیت وضعیت وی، عملیات انتقال ایمن به سطح زمین را انجام دادند.
ظهیری گفت: مصدوم حادثه پس از انتقال به نقطه امن، جهت ادامه روند درمان و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.