پخش زنده
امروز: -
بررسی راهکارهای توسعه فضاهای آموزشی، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و تقویت همکاری دستگاههای اجرایی در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت از محورهای اصلی دومین نشست شورای آموزش و پرورش گلستان بود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گلستان، در این نشست موضوعات مرتبط با نهضت ملی مدرسهسازی و طرح شهید عجمیان، بررسی مواد ۱۳، ۱۶ و ۱۸ قانون شورای آموزش و پرورش و همچنین مباحث مربوط به شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان گلستان به ریاست علیاصغر طهماسبی استاندار گلستان برگزار شد.