پخش زنده
امروز: -
استاندار در بازدید سرزده از شرکت توزیع برق استان نظارت بیشتر در مصرف بهینه انرژی در تمامی بخش ها را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گلستان، به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف برق استاندار در بازدید سرزده به شرکت توزیع برق استان و شرکت شهرک های صنعتی رفت .
علی اصغر طهماسبی بر نظارت بیشتر و سختگیری در مصرف انرژی در تمامی بخش ها از جمله صنعت، کشاورزی، صنوف و مشترک های خانگی، تاکید کرد.