پخش زنده
امروز: -
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ثبتنام دانشآموزان در برنامههای اوقات فراغت تابستان از ۲۵ خرداد آغاز شده و تا هفته دوم تیرماه ادامه دارد و کلاسها از دهه دوم تیر به صورت حضوری برگزار میشود.
سید مجتبی طباطبایی گفت: براساس برنامهریزی ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش، ثبتنام دانشآموزان از ۲۵ خرداد آغاز شده و در پایگاههای منتخب شامل کانونهای فرهنگی و تربیتی، دارالقرآنها، پژوهشسراها، سالنهای ورزشی و مدارس منتخب انجام میشود.
وی افزود: دانشآموزان میتوانند از طریق پرونده الکترونیکی خود و با مراجعه به نزدیکترین پایگاه اوقات فراغت، فرآیند ثبتنام را انجام دهند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: پس از ثبت درخواست، پایگاههای مربوطه با دانشآموزان تماس گرفته و پس از نهایی شدن ثبتنام، کلاسها از دهه دوم تیرماه بهصورت رسمی و حضوری آغاز شده و تا دهه دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
طباطبایی گفت: در قالب برنامههای اوقات فراغت تابستان، دورههای متنوعی در حوزههای تربیتی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی، تربیت بدنی و اردوهای فرهنگی برای دانشآموزان برگزار میشود تا زمینه بهرهگیری مطلوب از اوقات فراغت آنان در فصل تابستان فراهم شود.