امروز: -
درمیان ادامه حملات دولت ترامپ علیه مهاجران در ایالت کالیفرنیا، صد‌ها معترض در شهر لس‌آنجلس با پلیس درگیر شدند. اعتراضات گسترده علیه برنامه‌های مهاجرتی ترامپ و تبدیل سریعِ آن به «جنگ خیابانی» بین پلیس و معترضان موجب شد. ترامپ بدون اطلاع فرماندار کالیفرنیا و در اقدامی نادر دو هزار نیروی گارد ملی را برای سرکوب معترضان به لس‌آنجلس اعزام کرد. این تظاهرات اعتراضی به درگیری با پلیس، پرتاب گاز اشک‌آور و آتش‌زدن خودرو‌های پلیس کشیده شد. تظاهرات گسترده در لس‌آنجلس و واکنش مردم و مهاجران و کارگران و جامعه، نشان‌دهنده خشم فزاینده مردم آمریکا نسبت به ناپدید شدن‌های بی‌رحمانه مهاجران است. در حال حاضر مناطق مرکزی لس‌آنجلس مثل پارامونت و کامپتون در وضعیت امنیتی ویژه قرار دارد و تجمع‌های پراکنده همچنان ادامه دارند.
عکاس :دریافتی
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۵
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha