طرح مهتاب با هدف شناسایی برقهای غیرمجاز و صیانت از حقوق مشترکان و عبور موفق از پیک بار تابستان جاری در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اجرا میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: طرح مهتاب که با هدف ساماندهی به وضعیت تلفات انرژی انجام میشود کمک شایانی در کاهش ناترازی و مدیریت مصرف در پیک بار تابستان جاری خواهد داشت.
محمدرضا رمضانی افزود: در این طرح این شرکت اقدام به شناسایی و جمعآوری برقهای و انشعابات غیرمجاز خواهد کرد و همه مصارف غیر متعارف نیز مورد پایش و بررسی قرار خواهند گرفت.