پخش زنده
امروز: -
شرکت خدمات انفورماتیک گفت: در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانههای بانکهای ملی و صادرات، بخشی از خدمات این دو بانک بار دیگر با اختلال روبهرو شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است. از همان لحظه نخست، تیمهای فنی در حال شناسایی منشأ اختلال، ایمنسازی سامانهها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.
شرکت خدمات انفورماتیک ضمن پوزش از مشتریان گرامی بانکهای ملی و صادرات، تأکید میکند که صیانت از اطلاعات و داراییهای مردم در اولویت کامل قرار دارد و بر پایه بررسیهای انجامشده، هیچگونه دسترسی غیرمجاز به دادههای مشتریان گزارش نشده است.
الان مردم باید چه کار کن بعضیا تمام دارایی شون یه فقره چک که چند وقته نمیتونن پاس کنن