پخش زنده
امروز: -
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز از تولد سه قلوهای پسر در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، دکتر علی ولی منش گفت: تولد سهقلوها در بیمارستان تأمین اجتماعی امیرالمؤمنین (ع) اهواز، فراتر از یک خبر خوش، نمادی از لطفِ بیپایان الهی و تجلیِ ارادهای است که در سایه تخصص و تعهد کادر درمانی این مرکز به حقیقت پیوست.
وی افزود: این رویداد مسرتبخش، فرصتی است تا بار دیگر بر اهمیت نهاد خانواده و ضرورت نگاه ویژه به مقولهی «جوانی جمعیت» تأکید ورزیم؛ آنجا که حضور فرزندان، نه تنها گرمابخش کانون خانه، بلکه عامل اصلی استحکام، پویایی و امید به آینده در جامعه است.
دکتر ولی منش اظهار داشت: خانم اسفندیاری، مادری که با وجود تجربههای دشوار گذشته، این بار با توکل و امید، سه فرزند دلبند خود را در آغوش گرفت، نمادی از استقامت مادرانه است.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز ادامه داد: این تولد مبارک، گواهی بر کیفیت بالای خدمات تخصصی در بخش زنان و زایمان بیمارستان تأمین اجتماعی امیرالمؤمنین (ع) اهواز است و پزشکان متخصص و کادر درمان این مرکز، همواره با دلسوزی، صبر و دانش بهروز، در حساسترین لحظات زندگی خانوادهها در کنار آنها ایستادهاند و با خدماتی صادقانه، آرامش را به خانوادههای بیمهشده بازمیگردانند.
وی تصریح کرد: در همین راستا، شایسته است مراتب سپاس و تقدیر خود را از تلاشهای خالصانه تیم پزشکی و متخصصان زنان این بیمارستان، بهویژه دکتر آزاده محمدپور که با هدایت تخصصی و دقیق خود، مسئولیت این زایمان مهم را بر عهده داشتند، ابراز نماییم. چنین تلاشهایی، فراتر از یک وظیفه حرفهای، اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای شاخصهای سلامت و حمایت از خانوادههای ایرانی است.
وی می گوید: حضور «نیکان، رویان و پویان»، سه پسرِ عزیز این خانواده، بار دیگر یادآور این حقیقت است که فرزندان، ستونهایِ استواریِ زندگی هستند که با حضورشان، نهال خانواده را تنومندتر و روح زندگی را تازهتر میکنند. برای این سه ستارهی کوچکِ خانواده اسفندیاری، سلامتی، شادی و عاقبتبهخیری را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.