مردم خرم آباد شب گذشته در حماسه شبانه خود قرار همدلی ۲۵ درجه را تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،در تجمع شبانه نود و دوم (۹۲) با قرار همدلی ۲۵ درجه کنار هم هستیم، مردم خرم آباد تاکید کردند با خاموشکردن لامپهای اضافی و مصرف درست، می توانیم سهممان را در پایداری انرژی و آب ادا کنیم.